ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Kiscsillag Kozmetika
- kerület
Hatályos: 2024. augusztus 8. napjától
- Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) hatálya
1.1. A jelen ÁSZF a https://kiscsillag-kozmetika.hu/ weboldalomon elérhető szolgáltatásokra vonatkozik.
1.2. Kérem Ügyfeleimet (a továbbiakban: Vendég vagy Vásárló), hogy figyelmesen olvassák el az ÁSZF-et, mielőtt megrendelik, illetve igénybe veszik a szolgáltatásaimat. A szolgáltatásaim, a termékek megrendelésével, illetve igénybevételével az Ügyfeleim az ÁSZF tartalmát magukra nézve kötelezőnek fogadják el.
1.3. A Kiscsillag Kozmetika fenntartja magának a jogot az ÁSZF módosítására, amelyről az Ügyfeleket megfelelő módon tájékoztatja. Az ÁSZF közzététele a https://kiscsillag-kozmetika.hu/ weboldalon és a szolgáltatásnyújtás helyszínén történik.
- A szolgáltató adatai
Név | Dibáczi Kamilla e.v. |
Székhely | 1213 Budapest, Hajós utca 16. |
Kozmetika elérhetősége | 1111 Budapest, Budafoki út 43. (Lemonhead Szépségszalon) |
Nyilvántartási szám | 50254895 |
Adószám | 67452655-1-43 |
Telefonszám | +36 70 339-3414 |
Weboldal |
a továbbiakban: Kiscsillag Kozmetika
- A szolgáltatások meghatározása és díjszabása
3.1. A Kiscsillag Kozmetika szolgáltatásainak körét és díjszabását a mindenkori hatályos árlista tartalmazza.
3.2. Az árlistában szereplő árak forintban (HUF) értendők és tartalmazzák az ÁFÁ-t (bruttó árak).
3.3. Az árlista közzététele a https://kiscsillag-kozmetika.hu/ weboldalon és a szolgáltatásnyújtás helyszínén történik.
3.4. Az egyes szolgáltatások tartalmát, jellemzőit és részleteit a szolgáltatások vonatkozó tájékoztató anyagai tartalmazzák.
- A szolgáltatások igénybevételének folyamata és feltételei
4.1. A Kiscsillag Kozmetika szolgáltatásainak igénybevétele előzetes időpontfoglalás, vagy megfelelő szabad kapacitás esetén helyszíni bejelentkezés után lehetséges.
4.2. Kérem az Ügyfeleimet, hogy előzetes időpontfoglalás esetén pontosan, a lefoglalt időpont előtt 5 perccel érkezzenek meg a Kiscsillag Kozmetikába.
- Fizetési feltételek
- Online foglalás esetén a foglalás előre fizetéssel történik és az online foglalás csak akkor válik érvényessé, ha a kiválasztott szolgáltatás/ok díja megfizetésre került.
- Helyszíni bejelentkezés esetén a fizetés készpénzzel és bankkártyával lehetséges.
- Bankkártyás fizetés:
Az UniCredit Bank Hungary Zrt. partnerei széles körben elterjedt és elfogadott, minden elemében biztonságos virtuális kártyaelfogadási rendszert alkalmaznak. A tranzakció valamennyi résztvevője csak a számára releváns információkhoz jut.
A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke – a kifizetett összeg – azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Az UniCredit Bank Virtuális POS szolgáltatása alkalmazza az EMV szabványok szerinti 2.2. protokollon alapuló 3D Secure biztonsági megoldást. A 3D Secure, amely az internetes weboldalon tranzakciót kezdeményező vásárlónak a Mastercard ID Check és a Visa Secure emblémákról azonosítható, maximális biztonságot ad. A vásárló ugyanis 3D Secure tranzakció esetén erős ügyfélhitelesítésen megy keresztül, ahol a két faktoros azonosítás lebonyolításához a Virtuális POS közvetlenül a kártyát kibocsátó bankkal veszi fel a kapcsolatot az engedélykéréshez.
Mire érdemes odafigyelni vásárláskor?
- Gondoskodjon róla, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá!
- Érdemes saját böngészőjét folyamatosan frissíteni, naprakészen tartani.
Fizetéshez használható: Mastercard vagy Maestro bankkártya, Visa vagy Electron bankkártya, Amex bankkártya
A biztonságról: A virtuális POS titkosított (https://) csatornán keresztül képes összekapcsolni az Elfogadóhelyet (Kiscsillag Kozmetika) a vásárlókkal, valamint szintén biztonságos csatornán létesít kapcsolatot az UniCredit Bank Hungary Zrt. és az Elfogadóhely. Az internetes kártyás fizetés technikai lebonyolítását az UniCredit Bank Hungary Zrt. megbízott partnere a SIA Central Europe, a.s. Magyarországi Fióktelepe hajtja végre, aki a saját platformjával áll ügyfeleink rendelkezésére. A banki fizetőoldal az alábbi URL-t használja: https://virtualpos.sia.eu/vpos/payments/main
A fizetés során felmerülő esetleges hibákért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
A fizetés folyamata: A kiválasztott szolgáltatások, áruk megrendelése után Önt az Unicredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál „fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
Reklamáció: Kártyabirtokos részéről felmerült reklamáció esetén:
- fizetéssel kapcsolatos reklamáció esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot email címen,
- a reklamáció benyújtásának módja és feltételei, beleértve az online vitarendezési platformra mutató link az EU 524/2013 rendelet szerint
(https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false)
- Visszaigazolás
- A Kiscsillag Kozmetika és Ügyfele között a szolgáltatási szerződés létrejön, ha az Ügyfél a szolgáltatást megrendeli, illetve igénybe veszi, ezzel a Kiscsillag Kozmetika a megrendelt szolgáltatás teljesítésére, Ügyfelem pedig a megrendelt szolgáltatás díjának megfizetésére válik kötelezetté.
- A Kiscsillag Kozmetika az Ügyfél részére a megrendelést elektronikus úton, az Ügyfél által megadott e-mailcímre küldött e-mailben visszaigazolja. Az Ügyfél részére a visszaigazolás akkor tekintendő megérkezettnek, amikor a visszaigazolást tartalmazó e-mail az Ügyfél számára hozzáférhetővé válik.
- Késés, elmaradás és lemondás, időpont módosítása
7.1. Kérem a Vendégeimet, hogy amennyiben késni fognak, azt mindenképpen és haladéktalanul jelezzék felém.
7.2. Jelentős mértékű, 15 percet meghaladó késés esetén sajnos előfordulhat, hogy a Kiscsillag Kozmetika nem tudja elvégezni a kezelést. Ebben az esetben új időpont egyeztetésre van lehetőség, azonban a jelentős késés miatt el nem végzett kezelés teljes díja felszámolásra kerül, kivéve akkor, ha Vendégem hitelt érdemlően igazolni tudja, hogy a jelentős mértékű késésre elháríthatatlan ok miatt került sor.
7.3. A Kiscsillag Kozmetika fenntartja magának a jogot, hogy 100%-os díjat számítson fel a tervezett szolgáltatásért, mint „Elmaradás” díj, ha a Vendég előzetes értesítés nélkül nem érkezik meg a lefoglalt időpontra, vagy aznap a tervezett időpont napján mondja le/ütemezi át az időpontot.
Az ünnepnapok előtti időszak esetén kizárólag 48 órán kívüli időpont lemondás lehetséges díjmentesen.
7.4. Ha a Vendég megjelenik a kozmetikában a lefoglalt időpontban, azonban úgy dönt, hogy nem veszi igénybe a szolgáltatást, ez „Elmaradásnak” minősül és a Kiscsillag Kozmetika 100%-os díjat számol fel.
7.5. Kérjük Ügyfeleinket, hogy a lefoglalt időpont lemondását/módosítását legkésőbb 48 órával az időpont előtt jelezzék felém az e-mail címen vagy a +36 70 339-3414 telefonszámon.
7.6. Amennyiben 24 órán kívül történik meg a lemondás, a Kiscsillag Kozmetika a következő alkalommal az elmaradt kezelés 50%-ának megfelelő díjat számol fel. Ez alól nem képez kivételt a tervezett szolgáltatás rövidebb vagy olcsóbb szolgáltatássá történő változtatása. Ebben az esetben az eredeti szolgáltatás 50%-án felül, az elvégzett szolgáltatás díját is szükséges megtéríteni.
- Adrienne Feller termékek (a továbbiakban: Termékek) vásárlása
A Terméket közvetlenül a weboldal „Termékek” menüpontjában található űrlap kitöltésével lehet megvásárolni, valamint személyesen a kozmetikában, előre egyeztetett időpontban.
- Megrendelés lemondásának módja és feltételei, elállás
9.1. Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót arról, hogy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet („Kormányrendelet”) 20. §-a szerint a csomag átvételétől számítva a Vevő 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a rendeléstől. Továbbá a Vevő az elállási jogát a szerződés (megrendelés) megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
9.2. Az arcápoló termékek esetében nem érvényesíthető az elállási jog amennyiben a termék felbontásra és használatra került. A Szolgáltató továbbá követelheti a használatból eredő értékcsökkenés megtérítését egyéb termékek esetében.
9.3. Ha a Vevő elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Szolgáltató jelen ÁSZF 2. pontjában meghatározott székhely címére. A Vevő ebből a célból felhasználhatja a Kormányrendelet 2. mellékletében található elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is, de amennyiben az elállás tárgyát képező rendelés és az elállás részletei a megkeresésben közölt adatok alapján minden kétséget kizáróan azonosíthatóak, a nyilatkozat-minta használata nem kötelező.
9.4. A Vevőnek a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 naptári napon belül vissza kell juttatni a Szolgáltató székhelyére vagy a Kozmetikába. A termék személyes visszahozatalára nincs lehetőség. Ezen szabály alól a megkeresésben esetlegesen részletezett nehezítő körülmények tudatában a Szolgáltató a Vevő javára eltérhet, de nem köteles.
9.5. Amennyiben a Vevő a legkevésbé költséges elérhető postai szolgáltatást választja, a Szolgáltató a visszaküldés költségét a pénzvisszafizetéssel együtt megtéríti. Amennyiben a Vevő nem a legkevésbé költséges postai szolgáltatást választja a küldemény szállítatására, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a Szolgáltató nem köteles megtéríteni.
9.6. A Vevő határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát, amelyre vonatkozóan mintát itt talál, vagy az abban szereplő adatokat más, írásbeli formában a Szolgáltatóhoz eljuttatja, különös tekintettel a rendelés azonosítását segítő információkra.
9.7. Ha a Vevő eláll a szerződéstől, és a megküldött csomag visszaérkezik a Szolgáltató székhelyére, haladéktalanul, de legkésőbb a Vevő által visszaküldött csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Vevő által megfizetett teljes összeget, vagy a 9.2. pont szabályozása szerinti értékcsökkentett összeget. Ha a Vevő a csomagban vásárolt termékekből nem küld vissza mindent, úgy a Szolgáltató a csomag árának arányos részét fizeti vissza.
9.8. A visszatérítés során a Szolgáltató banki átutalással, vagy banki szolgáltatás keretében címre kézbesítéssel teljesíti a pénzvisszafizetést, kivéve, ha a Vevő – a Szolgáltató felajánlására – más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; bármely visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.
- Bőrápolási tanácsok hírlevél
Ügyfeleimnek lehetősége van feliratkozni bőrápolási tanácsokért, amelyhez elég egy email-címet megadni. Leiratkozásra a kapott hírlevélben van lehetőség leiratkozni.
- Ajándékutalvány
11.1. Az ajándékutalványt közvetlenül a weboldal „Ajándékutalvány” menüpontjában található űrlap kitöltésével lehet megvásárolni, valamint személyesen a kozmetikában, előre egyeztetett időpontban. Az űrlap kitöltését követően a Kiscsillag Kozmetika felveszi az Ügyféllel a kapcsolatot.
11.2. Az online ajándékutalvány az Ügyfél által megadott e-mail címre kerülnek elküldésre. Mindegyik ajándékutalvány egyedi számmal ellátott.
11.3. Más, harmadik fél által kínált ajándékutalványok nem érvényesek a Kiscsillag Kozmetika szalonjában.
11.4. A Kiscsillag Kozmetikának szüksége van az ajándékutalvány egyedi számra a beváltáshoz. A Kiscsillag Kozmetika nem fogad el olyan fotókat, scannelés stb., amelyek nem tartalmazzák a kódot.
11.5. A Kiscsillag Kozmetika nem vállal felelősséget az elveszett, ellopott, megrongált vagy engedély nélkül használt ajándékutalványokért.
11.6. Az ajándékutalványok nem válthatóak be készpénzre, nem téríthetők vissza, nem használhatóak más promóciós ajánlatokkal, és nem használhatóak másik ajándékutalvány vásárlására.
11.7. Az ajándékutalványok minden szolgáltatásra felhasználhatóak és 6 hónapig érvényesek kiállításuk dátumától számítva. A lejárati dátum nem hosszabbítható.
11.8. A Kiscsillag Kozmetika nem vállal felelősséget olyan helyzetekért, amikor egy ajándékutalvány a lejárt és tulajdonosa a lejárati dátum után szeretné beváltani azt; ez alól kivételt képez, ha a lejárati időpontja előtt nincs elérhetőség a foglalási rendszerben, ez esetben a Kiscsillag Kozmetika a foglalás dátumát veszi figyelembe, kizárólag abban az esetben, ha a Vendég időpontfoglaláskor jelezte az ajándékutalvány felhasználási igényét és megadta annak egyedi kódját.
- Panaszkezelés módja, fogyasztóvédelem
12.1. A Kiscsillag Kozmetika arra törekszik, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsa. Célom, hogy minden Vendégem elégedetten távozzon, azonban a kozmetikából való távozás után reklamációt nem fogadunk el.
12.2. Kérem, hogy a szolgáltatásokkal kapcsolatos reklamációt, panaszt Vendégeim távozás előtt, a helyszínen jelezzék.
12.3. A Kiscsillag Kozmetika betartja a mindenkor hatályos fogyasztóvédelmi rendelkezéseket, különösen, de nem kizárólag a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezéseit.
Fogyasztóvédelmi panaszokat vagy kifogásokat az e-mail címen vagy a +36 70 339-3414 telefonszámon lehet jelezni írásban vagy telefonon keresztül magyar nyelven.
12.4. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően 30 napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni, és közölni a Vevővel. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.
12.5. Ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, a felek a panaszról jegyzőkönyvet vesznek fel, amely a következőket tartalmazza: Vevő neve, lakcíme, a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja, Vevő panaszának részletes leírása, a Vevő által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke, a Szolgáltató nyilatkozata a Vevő panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges, a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a Vevő aláírása, a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
12.6. Ha a kifogás rendezésének módja a Vevő igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni. A jegyzőkönyv másolatát a Vevőnek át kell adni. Ha a Szolgáltató a Vevő igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a Vevőt.
12.7. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a Vevő és a Szolgáltató közötti, a szolgáltatás minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: „fogyasztói jogvita”) bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a Vevő vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Vevőt megillető jogokkal és a Vevőt terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A Szolgáltatóval megkötött ügyletekre elsősorban a Vevő lakóhelye szerint illetékes békéltető testület jogosult. Ennek hiányában pedig a Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő független Budapesti Békéltető Testület (székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310., levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10., e-mail cím: , fax: 06 (1) 488 21 86, telefon: 06 (1) 488 21 31). A Vevő ezen szervezethez fordulhat a Szolgáltatóval való vitás ügyei rendezése érdekében.
- Adatkezelés
13.1. A Kiscsillag Kozmetika számára fontos a személyes adatok védelme, ezért a mindenkor hatályos adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően kezeli a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat. A Kiscsillag Kozmetika a jelen ÁSZF-fel összefüggésben végzett adatkezelési tevékenységéről a megrendeléskor elfogadott Adatkezelési tájékoztatóban ad részletes tájékoztatást. Az Ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy a Kiscsillag Kozmetika a Weboldal használata során megadott adatait az Adatkezelésin tájékoztatóban meghatározott célokból kezelje.
13.2. Az adatkezelési tájékoztató közzététele a https://kiscsillag-kozmetika.hu/ weboldalon és a szolgáltatásnyújtás helyszínén történik.
- Egyéb rendelkezések
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, és az egyéb vonatkozó jogszabályok az irányadóak. A szolgáltatási jogviszonyra a magyar jog, jogvita esetén a magyar bíróságok joghatósága vonatkozik.
Kiadás dátuma: Budapest, 2024. augusztus 6.
Bankkártyás fizetés Unicredit használatával:
A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban.
A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az Unicredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával.
Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál „fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják.
A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétőlfüggően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra.
Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi!
Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.